Iz zasjede
U krimiću policajac crnac i partner istražuju smrt vođe Ku Klux Klana. Mrtvačev sin jedini je svjedok. Kad ubiju partnera, policajca optuže za zločin.
Krimić u kojem policajac crnac i njegov partner istražuju sumnjivu smrt vođe Ku Klux Klana. Mrtvačev sin jedini je svjedok. Kad ubiju i njegova partnera, policajca optuže za zločin.