Bryan Stevenson u borbi za jednaku pravdu (HBO)
Odvjetnik za ljudska prava Bryan Stevenson iz Alabame već se više od 30 godina bori za prava siromašnih te pokušava iskorijeniti rasnu diskriminaciju.