Arthur Miller: Pisac
Film Rebecce Miller portret je njezina oca, okolnosti u kojima je živio i ideja, građen oko improviziranih intervjua snimljenih tijekom mnogo godina.
Film Rebecce Miller portret je njezina oca, okolnosti u kojima je živio i njegovih ideja, građen oko improviziranih intervjua snimljenih tijekom mnogo godina. Ovakvo slavljenje velikog američkog dramatičara publika još nije vidjela.