Annabelle 3
Odlučni spriječiti lutku da izazove još kaosa, Ed i Lorraine odnesu je u sobu s artefaktima u svojoj kući. Ali Annabelle u sobi probudi zle duhove.
Odlučni spriječiti Annabelle da izazove još kaosa, Ed i Lorraine Warren odnesu demonsku lutku u zaključanu sobu s artefaktima u svojoj kući. Ali Annabelle u sobi probudi zle duhove koji imaju jednu metu: kćer Warrenovih.