Annabelle: Početak
12 godina nakon tragične smrti svoje kćerkice, izrađivač lutki i njegova supruga prihvate redovnicu i nekoliko djevojčica iz zatvorenog sirotišta u svoj dom, gdje uskoro postanu meta opsjednute kreacije izrađivača lutki, Annabelle.