Prizivanja 3: Kriv je Sotona
Film otkriva jezivu priču o strahu, ubojstvu i nepoznatom zlu koje je šokiralo čak i iskusne istražitelje paranormalnog, Eda i Lorraine Warren.
Film otkriva jezivu priču o strahu, ubojstvu i nepoznatom zlu koje je šokiralo čak i iskusne istražitelje paranormalnog, Eda i Lorraine Warren. Jedan od najsenzacionalnijih slučajeva na kojima su radili započne borbom za dušu dječaka.