Priča o čovjeku koji je jednoga dana odlučio napustiti obitelj. Njegovo samozatajno putovanje snimljeno je 10 godina nakon početka. Njegov put je bijeg, način da izbjegne ozbiljnu odluku i riješi se dva kilograma teškog tumora na licu.