Chasing Everglades Treasure
Josh digs deep into the swamp to hunt the lost fortune of notorious bootleggers and bank robbers, the Ashley Gang. To find the millions, Josh needs to re-trace the outlaw family’s criminal empire that included a blood feud with the local Florida sheriff.