Expedition: Back to the Future
Josh Gates goes on the adventure of a lifetime when he and Christopher Lloyd set off to track down the most iconic movie car in Hollywood history, The DeLorean Time Machine from "Back to the Future," and deliver the vehicle to Michael J. Fox.