Lindbergh's Lost Rival
On the trail of aviation's most famous lost plane, Josh goes on a worldwide search. Before Lindbergh made history, two rivals attempted a Paris to New York transatlantic flight. Chasing new leads, Josh scours two continents to find the lost "White Bird."