Brother in the Bight
Sig scrambles to get home for Bairdi and Mandy's baby as his crew finds a honey hole of Russian King Crab. Josh's brother Shane gets caught in the bight as a typhoon slams the Cornelia Marie. Rip faces a crisis when a greenhorn collapses unconscious.