Where Eagles Dare
The Northwestern loses steering when a bald eagle lays claim to its mast. Sig and Keith develop an unusual partnership to tank Bairdi in record time. Josh and Casey place a risky bet on hard-to-find quota, while casualties mount on the Patty Lee.