No Turning Back
A dangerous list forces Sig to jettison pots or capsize the Northwestern. One wrong move in the narrow False Pass causes Jake and the Saga to hit bottom. There's no accounting for taste when Sean Dwyer devises motivational punishments for greenhorns.