Earl Campbell's Custom Cadillac
Hall of Fame running back Earl Campbell arrives with the body and parts of a 1949 Cadillac, and the crew is honored to create a ground-up build for the local legend. Plus a 1940 F-100 build snowballs into a much bigger job.