Earl Campbell's Custom Cadillac Part 2
NFL Hall-of-Famer Earl Campbell made a career mowing down defenders. The guys take the same hellbent approach to rebuilding his 1949 Cadillac. They also customize a van for a disabled motocross rider so he can drive again.