Bolt-On Is a Dirty Word
Bill looks to the year 2073 when the owner of a '73 El Camino challenges the shop to transform his vehicle into the Ride of the Future. The city wants a custom bumper on a 2020 Freightliner tow truck that can push 45,000 pounds.