Hot for Firebirds
The Monkeys start out with a quick-and-easy flip on a '67 Firebird convertible that quickly turns into a full-on Gas Monkey build the guys depend on for a profit. Later, a Hellcat comes up missing and a full-scale mission is launched for its return.