Quick-Flippin' a Caddy
Richard pays big bucks hoping to use a '63 Cadillac for a quick flip project. The guys do a bang-up job on a budget, but Jason goes rogue and risks tanking the whole thing. Later, Russell overpays for a '47 Fleetline that looks bomb -- but doesn't run.