Galaxie Quest
The Monkeys sprint to wrap up the '68 Ford Galaxie XL before its owner comes to Dallas. Meanwhile, the guys dig through barn grime and dust to get to a '69 Camaro in Minnesota. Finally, the guys get a tempting invite from the Golden Knights.