Roses Are Red, but Not on the Bed!
The Merrifields move into a new house as doubt looms about Roberta. The Epps are divided on sex and dating. Sidian worries if Arielle is the one to join their family. Danielle is taken aback when she learns what is required of her to join the Davises.