So Many Things Could Go Wrong
The Merrifields visit Brazil to figure out Roberta's delay in coming to the US. The Davises expand their family unexpectedly. The Foleys strengthen their bond with April. Sidan contemplates the next steps with Arielle. Janae questions the Epps' lifestyle.