Three's a Crowd
India is unsure about Bina and puts limitations on Marcus. Brenda feels more like a third wheel than a sister wife. Sidian leaves for the Philippines, hoping to finally meet Arielle. The Merrifields' visit with Lea ends with more questions than answers.