Change on the Horizon
Tia’s plans to handle the flooding at the Claiborne Warehouse change when a hurricane heads towards the city of New Orleans. M2 and Kenani rush to prepare for baby number two, and Tia and Tania’s Texas rescue mission takes a sudden turn.