Life in a Cage
VRC is at its limit when the amount of rescues and drop-offs rise. Lizzy and Toney travel to a remote part of the city to save a trio of orphaned dogs in a dire state, veteran tenant Lil Rocky faces a cancer scare, and a litter of puppies are welcomed.