Sound of Silence
At a Mississippi shelter, Tia gives a hybrid wolf-dog a second chance. At the vet, Lizzy is forced to make a tough call for a new VRC resident and later helps a pair of hearing impaired canines. Then, a California man visits to find a fur-friend.