Truth, Bitter Truth
Brooke, Peyton, Haley and Anna have a slumber party at Haley's apartment, where secrets and lies come to light. When Lucas and Nathan take a road trip to a Bobcats game, Nathan reveals he is being tested for a genetic defect.