What Could Have Been
Nathan is discharged from the hospital and returns home to a pile of unpaid bills and an eviction notice. Lucas, Peyton and Brooke host a fundraiser to help Nathan. Dan also comes to Nathan's rescue, but his gift comes with an ultimatum.