I'm Wide Awake, It's Morning
Nathan's Uncle Cooper visits Tree Hill to take Nathan and Lucas on an auto racing trip. On the track, Nathan and Lucas are challenged to a contest by beautiful Daytona and her obnoxious brother Garrett, but things go horribly wrong.