Streaky's Super Cat Tale/The New Recruit
Streaky speaks before his fan club and tells a whopper of a tall tale about his superhero exploits. Then, Drooly, a dog who desperately wants to join the Dog Stars, gets his chance when Snooky endangers the Dog Stars.