Puss in Space Boots/Teen Tiny Trouble
When Krypto is captured by Mechanikat, the Dog Stars send in a reluctant Streaky to sneak aboard Mechanikat's ship. Then, Krypto and Kevin are reduced in size by aliens who are collecting specimens from other worlds.