Superdog? Who's Superdog?/The Good Life
When Krypto gets amnesia, the Downtown Dogs trick him into thinking he's part of their group. Then, Tail Terrier leaves the Dog Stars for the comfy life of a pet only to discover that it's not all that it's cracked up to be.