Music and Inspiration in Playa del Carmen, Mexico
An aspiring country musician seeks inspiration and overall wellness in Playa del Carmen, Mexico. She's looking to overcome writer's block and test new material, but finding harmony in Mexico with only her guitar and limited savings could be a challenge.