An Unexpected Family Move to Greater Melbourne
A job opportunity prompts a Wisconsin family to move sight unseen to Greater Melbourne, Australia. They're excited to explore an unfamiliar continent, but with an extremely low vacancy rate, finding the right home will be an adventure in itself.