Back to Nature in the Franklin District, New Zealand
A lifelong educator returns to teach where she studied abroad 15 years ago in the Franklin District, New Zealand. Her husband is leaving his business on ice back home, so they'll need to juggle a single income in a place more expensive than New Orleans.