Ghost Town Throwdown
Dalen, Juwan and Marcus venture to Vulture Mine to dig into the haunting of the Wild West's most notorious gold mine. They find themselves in the crosshairs of a perilous presence when the paranormal activity turns violent and a crew member is injured.