Dead and Forgotten
Dalen, Juwan and Marcus check into a notoriously haunted Michigan asylum to determine what truly haunts its abandoned grounds. As the guys sift through the freaky facility's sordid past, they encounter restless souls who refuse to be forgotten in death.