Jack and Kelly Osbourne: Night of Terror
Jack and Kelly Osbourne board the Queen Mary for a terrifying three-day investigation of the infamously haunted ocean liner.
Jack and Kelly Osbourne board the infamously haunted Queen Mary for a terrifying three-day investigation. The ocean liner has been closed to the public, but it is hardly empty. Aggressive entities are tormenting the staff, and it gets worse by the day.