Harry and the Harrisons
With DeVoe's Enlightenment device nearly complete, in order to disable it, The Flash and his team must put their faith in an unlikely ally – Amunet Black. Meanwhile, Harry hits an all-time low when the "Council of Wells" kicks him out.