Elongated Journey Into Night
Cisco is shocked when Gypsy and her father, Breacher, shows up on Earth-1. Breacher takes an immediate disliking to Cisco and decides to hunt him. Meanwhile, Barry runs into his old nemesis, Ralph Dibny.