Mad Max: Fury Road
George Miller directs Tom Hardy and Charlize Theron in this acclaimed installment of the epic post-apocalyptic saga set in the Australian Wasteland.
George Miller directs Tom Hardy and Charlize Theron in this acclaimed installment of the post-apocalyptic saga where Max Rockatansky (Hardy) reluctantly aids a group of female prisoners, led by Furiosa (Theron), escape the tyrant Immortan Joe.