Smokin' Hot BBQ
Guy Fieri's diving into all kinds of 'cue on this trip. In Ottawa, Canada, a funky chicken joint is cranking the rotisserie and firing up the ribs, and a Burlington, VT, place is smoking wings and mashing up their BBQ with ramen.