Creative Creations
Guy Fieri is divin' into inventive eats, from a funky joint cooking up mac and cheese pancakes in Burlington, VT, to an artistic eatery in Ottawa, Canada, firin' up spaghetti pizza and putting a colorful spin on the cronut.