Once Upon a Mine
Nome's King Shawn edges closer to his goal of ultimate domination. Knight Kris tries his hand on an excavator dredge. Queen Emily has a pump crisis that could end her season. Wizard Zeke returns to Cape Rodney while Ogre Vernon leans on his last diver.