Naked and Unafraid
Shawn pulls an all-nighter with the revamped Myrtle. The Kellys' season might be saved with a little help. Emily acts quick in a dangerous situation. Vernon hopes hiring Steve again won't be a mistake. Zeke enlists his brother to get them on gold.