Dredge of Insanity
Kris attempts to save his season with a move that may be his worst idea yet. Shawn hunts for a pay-streak to solidify his position at the top. Emily prospects a claim to call her own. Vern tries out a "crazy" new diver. Zeke sets sail on an adventure.