Bat Girl Magic!
As Ryan Wilder continues to prove herself as Batwoman she encounters the challenge of every superhero -- living a double life. Victor Zsasz slashes his way through Gotham. Safiyah notices Alice's antics, and Sophie must deal with unexpected circumstances.