Time Off for Good Behavior
As Batwoman focuses even more effort on taking down Black Mask, a new foe emerges, diverting the Bat Team’s attention. Jacob travels down a dangerous path, trying to eradicate his past. Alice and Julia Pennyworth discover they have an enemy in common.