Initiate Self-Destruct
Ryan is faced with a difficult decision that could expose her as Batwoman, creating a rift in the Bat Team. Meanwhile, Black Mask's plans for Kate are unfolding. Alice is reunited with someone from her past, and Sophie must decide where her loyalty lies.