Frankly, My Dear, I Don't Give A Damn
Jasmine confronts Gino's (girl)friend, Natalie. Alex reveals Andrei's secret to the group. Adnan is horrified by placenta encapsulations. Darcey learns interesting info about Georgi's past. Elizabeth and Andrei tour Moldovan properties.