Mamma Mia! Here We Go Again
Yara plans a winter getaway to renew friendships. Brandon and Julia make a major life decision to the dismay of Ron and Betty. Stacey and Florian arrive for Darcey and Georgi's Bulgarian anniversary party. Matt and Jasmine learn the gender of their baby.